Jeg er ny!

Misjonskirken på Majorstuen er et menighetsfelleskap med alle generasjoner presentert.

Vi er en frittstående evangelisk menighet og vår visjon er håp og forvandling i Oslo gjennom Jesu kjærlighet og kraft for alle mennesker i et mangfold av levende fellesskap!

Vårt hjerte er å bry oss, gjenopprette, utruste og skape nytt som etterfølgere av Jesus Kristus i Oslo og ut fra Oslo!

Menigheten har vært i Oslo i over 100 år, og har en lang tradisjon med å søke samarbeid med organisasjoner, kirker og mennesker som deler noe av den samme visjonen som oss.

Vi har blant annet overnatting for fattige tilreisende hver natt i kirkesalen vår, drevet av Røde Kors.

Menigheten har gudstjeneste på søndager kl. 12.00 hvor vi samles for å tilbe Jesus Kristus. Det gjør vi gjennom lovsang, forkynnelse og fellesskap i tillegg til eget separat møte for barn. Vi har også møtepunkter for seniorer (formiddagstreff) og konfirmanter. Det er også ukentlige bønnemøter gjennom uka i bygget vårt.

Vårt pastorteam består av Ketil Fagervik og Robert Erlandsen.

Mer informasjon om de forskjellige arbeidene, og hvordan du får kontakt med oss, finner du i de ulike fanene på denne siden. Ta kontakt, eller bli med på et av våre møtepunkter.

Velkommen!